Grupowe zakupy – bez okularów!

Luty 2011

Marka bezokularow.pl doczekała się zupełnie nowego designu. Wystarczy rzut oka na nową stylizację, aby stwierdzić, że projekt jest autorstwa sprawdzonej i profesjonalnej Agencji. Jednak to, co udało się zrealizować razem ze sklepem bezokularow.pl przy współpracy z Grouponem to najlepsza reklama Agencji Ibero.

Nasza współpraca z serwisem e-commerce bezokularów.pl zajmującym się sprzedażą soczewek trwa już od trzech lat. Tym razem pomagaliśmy w przygotowaniu oferty sprzedażowej dedykowanej dla Groupona – lidera w sektorze grupowej sprzedaży w Polsce. W ciągu 4 dni udało się sprzedać 6202 kupony rabatowe na usługi w sklepie bezokularow.pl! Ten wynik to jedna z najlepszych sprzedaży w historii grupowych zakupów w naszym kraju – tym bardziej cieszy nas fakt, że Ibero służyło pomocą przy organizacji kampanii promocyjnej oraz jej technicznym monitoringiem. Masowe odwiedziny sklepu internetowego, przygotowanego przez nas na platformie EBEXO, nie spowodowały żadnych problemów związanych z funkcjonowaniem systemu. EBEXO przez cały czas działało bez zarzutu.

A jak działało? Liczby kampanii mówią same za siebie:
- ponad 350.000 odsłon oferty przez użytkowników
- 33.000 unikalnych użytkowników
- kampania obsługiwana przez 7 serwerów pracujących w chmurze (clouds computing)
- ponad 4.000 użytkowników online w jednej chwili

Efekt to ponad 6200 sprzedanych kodów w ciągu czterodniowej kampanii.

Liczne i różnorodne realizacje dla marki bezokularow.pl, świadczą o szerokiej specjalizacji naszej agencji. To dowód, że poza pojedynczymi narzędziami, takimi jak naming, kreacje graficzne, pozycjonowanie, potrafimy opracować rozbudowaną strategię wprowadzającą marki na rynek. Kampania bezokularow.pl dla Groupona pokazała również, że w przypadku rozwiązań typowo technicznych, nasze zaplecze pozwala na obsługę największych klientów. Kompleksowość oferty stanowi mocną stronę agencji Ibero.

BezOkularow.pl

pozostałe aktualności

EBEXO, czyli platforma e-commerce w wykonaniu ibero

Ebexo.pl to nowy dostawca oprogramowania e-commerce, oferujący swoje usługi w modelu abonamentowym w systemie SaaS. więcej

ibero dla Cinema City

Przygotowanie logo i księgi identyfikacji wizualnej dla marki Spin City, której właścicielem jest jedna z największych europejskich sieci kinowych – Cinema City. więcej

Przygotowanie, wdrożenie i wsparcie – czyli hattrick dla sklepu internetowego Soccerpoint.pl

Soccerpoint.pl to jeden z głównych dystrybutorów firmy NIKE Poland w naszym kraju. Tym bardziej cieszy nas fakt, że tak uznana marka skorzystała z naszych usług i zdecydowała się zagrać z nami w jednej drużynie. więcej

Książkowy przykład Corporate Identity dla Szkoły Inwestowania

Szkoła Inwestowania to uznana na rynku marka która, jak sama nazwa wskazuje, uczy w jaki sposób bezpiecznie lokować swoje oszczędności, aby przyniosły one nadspodziewane profity. więcej

powrót do listy aktualności